Huse i Fårrskogen

søndag 23. oktober 2016

Ja ja.....

Har ikke giddet å komme med noe innlegg, da jeg synes hverdagen de siste to ukene har dreid seg mye om min munn. Vet ikke helt hva som plager enda, men har vært igjennom to operasjoner, så får vi håpe de finner ut av det. Det har vært utallige tannlegetimer, tur til Tromsø og mye Paracet. Takk Gud for Paracet, eller så har jeg nok ikke vært havende i hus eller på jobb.
Lite bilde fra Tromsø. Utsikten fra kafeen.

Ellers så har jeg brukt litt tid ute i de sene nattetimer. Det har vært mye nordlys i det siste, å da klarer jeg ikke sitte inne. Det er noe eget med å være alene ute i natten, en helt egen stillhet, frisk luft og ingen forstyrrelser. Så når det da er nordlys, er ikke valget så vanskelig. Da tar jeg med meg kameraet, og finner meg en plass. Og er jeg heldig, blir det et fint bilde eller to:-)
Et bilde tatt i Narvik, med den nye brua i bakgrunnen.
Et fra vakre Skjomen<3

Mia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar