Huse i Fårrskogen

søndag 2. oktober 2016

Nordlys og tur

Fortsetter å nyte høsten på tur. Vi var på tur i gapahuken nedenfor Lossihytta for et par uker siden. Det er en fin tur å gå med barn, tursti fra fjellveier i Norddalen, litt utfordringer og ei hengebru. 
Vigrillet pølser til lunsj, før vi gikk ned igjen.

Sist helg dro vi til et av skolens turområder bare for å komme oss ut i friskluft. Der plukket jeg en liter blåbær, og barna lekte og koste seg.

Et par kvelder har vi vært så heldig å få Nordlys på nattehimmelen. Da har jeg selvsagt vært ute på tur med kameraet mitt. Jeg liker utrolig godt å prøve å fange lyset på forskjellige måter, både sola og nordlyset. 
Av og til blir det bra, og av og til ikke, men lærer noe nytt nesten hvær gang. 
Nordlys sesongen er bare så vidt i gang, og jeg gleder meg til fortsettelsen.
Mia

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar