Huse i Fårrskogen

søndag 30. oktober 2016

Kurs i Bodø

I dag har jeg vært på kurs i Bodø. Det var Landsforeningen mot fordøyelsessykdom som hadde kurs, og siden jeg har Crohns, og det var i ei helg måtte jeg få det med meg. Det var et veldig bra kurs, med mye god informasjon, tips og råd. En av foreleserne var tøffe Carina Olset. For ei dame og forbilde. Et bevis på at du kan klare det meste, bare du har positiv tankegang, et ønske om å gjøre det og litt forholdsregler. 
Fikk selvsagt shoppa litt å. 

I dag var det slippfest for Blåfrostfestivalen, og vi satt selvsagt klar for å kjøpe billetter. De andre årene har vi fått billett i julegave, så vi hadde ikke gjort dette før. Vi satt ganske spent å ventet før billettene ble sluppet, og det ble kniving om dem. 2 minutter tok det fra de åpnet salget, til det var utsolgt for alle billettene. Skrekk og gru, pulsen var ganske høy, men vi fikk karret til oss de billettene vi trengte. Så da blir det Blåfrostfestival på oss i år også🙂
Nå tror jeg det må bli god natt her i huset, jeg er trøtt som en dupp.
Mia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar