Huse i Fårrskogen

søndag 20. mars 2011

Hærlige helg.....


I dag var det lørdag igjen, en deilig, rolig lørdag. Bare småpuska litt i huset. Felicia dro lamme pappaen til Skjomdalen da hun sto opp. Han for å styre med ved, hun for å leke med en slektning som er her i helgen. Vi andre har kosa oss med barne tv og frokost. Det er rart hvordan mann "kler på seg" helgen. Pysj til langt på dag går fint her i huset, å da senkes tempoet til helgetempo. For å få ting gjort og for å våkne opp, føler jeg at jeg må en tur innom dusjen. Det må jeg egentlig på hverdagene også, men de starter liksom litt raskere. I helgene føler jeg at jeg har litt startproblemer. Eller er det bare ei unnskyldning for å sløve litt?  :-D
Hadde ikke pyntet med blomster i huset i helgen, så får pynte med sist ukes blomster her inne:-)
God helg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar