Huse i Fårrskogen

søndag 13. mars 2011

Super dag:-)

Det er søndag i dag, og vi har litt på planen, men det er bare kos.
Vår kjære lille slekt og venninne i nabohuset har bursdag. 9 år, hurra før ho. En kompis av Felicia har også bursdag i dag, så hun har vært på feiring der.
Mens hun var i bursdag, og minstejenta sov formiddagslur, var vi andre ute i hagen og grilla pølser på bål. Det var en fantastisk dag med sol, og vindstille.

Etter grilling fikk vi besøk av noen venner av oss. Da ble det kaffe og litt kake jeg hadde på lur i frysern. Er så glad i gullerotkake, så jeg spiste selvfølgelig over evne;-) Var godt med litt kaffebesøk, og barna lekte fint sammen.
Så var det tid for å gå til naboen å feire litt der, kakekvota for dagen ble rimelig knust;-)  Var veldig koselig, masse gode kaker og trivelige folk. Ble egentlig en litt hektisk søndag, men var som sagt bare kos.
Vår kjære venninne sover over hos Felicia. Da de hadde tatt kveld, ble det tid for litt soffakos på meg og gubben.

I morgen blir det bytur, har en del ærender jeg må få gjort.
Nå skal jeg legge meg på lading. Go natt:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar