Huse i Fårrskogen

fredag 25. mars 2011

Tidlig fredag på oss....

Dagen startet tidlig i dag, Sofia ville opp kl 05.00, men fikk drøyd det til 05.30:-) Er overhode ikke vant til å stå opp så tidlig, men det var bare å vrenge øynene og komme seg opp. Kan se ut til at hun har noen gener fra pappaen som ikke de andre har.
Sist søndag fikk Sofia flytte inn på eget rom. Grunnen var at hun våknet tidlig, og i løpet av natta. Vi tenkte at hun ville få det roligere på eget rom, og kanskje sov bedre. Søndagskvelden da hun skulle legges styrte hun veldig, alt var jo nytt og veldig intressant. Da så jeg for meg ei uke eller to med sene kvelder, og mye skriking. Men det har gått over all forventning, det var bare den første kvelden det ble styr.
Nå har jeg og gubben fått rommet tilbake, så da tror jeg vi må ordne litt på det for å få det litt koserlig. Rommet vårt er nemmelig litt halvferdig etter utbygging, så vi får se hva vi kan gjøre. Skule ha lagt tapet på en vegg og malt de andre, men malig må vi ta til sommeren, for det er jeg allergisk mot. Men vi finner vel på noe lurt:-)

Hær er Mikkel Rev på besøk utenfor huset vårt. Vi har en utekanin og den har hatt hyppige besøk denne uken. Det har vært mye spor i snøen utenfor huset og luftegården. Jeg er så heldig å ha en nevenyttig mann, og han har laget et kjempebra hus, også har vi hønsenetting rundt. Det har holdt Mikkel Rev ute, og bra er det:-)
Nå må jeg vel stå til tjeneste for ei sulten storjente som akkurat kom fra skolen.
Ha en fin dag:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar