Huse i Fårrskogen

mandag 28. mars 2011

Lillegullet vårt

Har hatt noen harde døgn. Mitt kjæreste minste gull har vært syk, så syk at hun måtte ligge på sykehuset. Å då er selvfølgelig mamma med. Det er ganske skremmende når de blir så syk, mammahjærtet blør.... Heldigvis så har det gått bra, og jeg er veldig takknemlig for at vi ikke har hatt mye alvorlig sykdom på våre barn.
Ikke bare er det skremmende med syke barn, det er også ganske slitsomt. Utrolig godt å komme hjem. I dag har jeg brukt litt tid på de to største, også har sofaen fått smakt rompa mi:-)
I kveld så jeg på Bingo Banden for første gang, et utrolig morsomt program. Lo så tårene trillet og gubben kom å lurte på om jeg var blitt "tøven" :-)


Her er lillesnuppa i stolen på sykehuset. Ælska d snuppa:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar