Huse i Fårrskogen

fredag 20. mai 2011

Et steg opp........

På camping fronten:-)
Vi har kjøpt ny campingvogn. Det skal bli så deilig å få installert seg i ny vogn på Rognan, etter 3 år i ei gammel Knaus 1985 modell. Det har gått fint det, men vi har ønsket oss ei nyere og større vogn siden vi bruker den til hytte. Og nå har vi endelig fått nyere og større vogn:-)
Her er bilde av kjøkkenet i nyvoga, digert i forhold til benken i den gamle:-)

Har så lyst å kjøpe masse nye ting til vognen, men må begrense meg litt. Den er tross alt ikke kommet til gårds enda, men disse søte koppene klarte jeg ikke å la være å kjøpe. 4 søte små, og 8 store. Tror jeg må kjøpe noen flere så vi kan servere kaffegjester:-) Syns det var noen hærlige farger, kjenner at jeg gleder meg til å ta de i bruk.


Vi har bestemt oss for å prøve ut campinglivet i sommer, og tenkte vi skulle dra vognen over grensen til det store utlandet. Søtabror har fått mye skryt og er ikke så langt unna. Så får vi se om planen blir gjennomført eller er forandret når vi kommer så langt. Men først må vognen hentes, og det skal skje i morgen. Vi har en veldig grei gudfar og kompis som blir med gubben for å kjøre vognen hjem. Gubben holder på med oppkjøring, men er ikke ferdig:-) Supert med slike kjekke venner.

Nå er det nattinatt for meg. God helg og god natt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar