Huse i Fårrskogen

torsdag 26. mai 2011

Uvane.......:-)

Eller rettere sagt, usunn vane.
Jeg synes det beste som finnes å ha på brødskiva er søtpålegg, spessielt Nugatti eller Sjokade. Er jo ikke vidre sunt, men godt, ja:-)
Det som er litt dumt er at denne usunne vanen er snappet opp av barna mine, så de liker også søtpålegg på brødskiva. Prøver å begrense det litt for dem, så har de spist Nugatti på brødskiva om morgenen må de velge noe annet til kvelds. Lunsj spiser de på skola og i barnehagen, så der er det ikke søtpålegg.


Har jo ei stund spist lavkarbo mat, men nå har det sklidd helt ut. Tror jeg må gjennoppta det etter helgen. Jeg er litt sånn at det er alt eller ingen ting. Har sett at hvis jeg skal klare å ikke spise godis, så er det bare å kutte på sukkeret i resten av kosten, og gå for lavkarbomat. Da har jeg heller ikke suget etter noe søtt, også er jeg mett.

I helgen skal vi dra til Rognan for å ordne den gamle campingvogna. Den er solgt, og blir hentet på lørdag. Håper bare vi kommer oss avgårde, for ute sludder og snør det.
Får håpe på det beste.

 Er kanskje innom en tur iløpet av helgen.
God helg.
Mia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar