Huse i Fårrskogen

tirsdag 24. mai 2011

KUPP.......

Sist uke kjøpte jeg søte kopper for å ha i campingvognen. I dag var jeg tilbake på Rema, ja, Rema faktisk, for å kjøpe noen flere av de små koppene. Jeg grov litt i hyllene for å finne 4 i samme farge, og da så jeg disse bollene. Har sett disse før, men da var det merkeboller til 399,- Disse kostet 149,- på Rema. Mulig de merkebollene er bedre, men disse funker fint til mitt bruk:-) De hadde to sett igjen, men på det ene settet manglet det noen lokk. Og på det andre manglet en bolle. Jeg fikk kjøpe alt dette for 100,- Det kaller jeg KUPP:-) Vet ikke om jeg trenger alle bollene, men da vet jeg ei venninne som sikkert blir glad for å overta. Har ikke klart å bestemme meg for hvilke jeg skal ha, må tenke litt. Kjøpte å med noen fine boxer på Clas. De tror jeg jentene skal få ha småting i, vi får se:-)

I morgen skal dagen brukes til vasking og rydding, og da står badet i fokus. Tror det har begynt å vokse nye arter der. Hihihi.....
Greit å skrive det her, da kan det ikke utsettes mer:-)
God kveld
Mia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar