Huse i Fårrskogen

lørdag 7. mai 2011

Lat lørdags morgen........

Dagen er startet, men det er høy pysj-faktor hjemme hos oss. Gubben har dratt på jobb, Sofia sover formiddagslur, og jeg og jentene suller litt rundt i huset. De har nå krasjet i sofaen med Disney channel på dataen. Selv smårydder jeg bare, helgevasken tok gubben i går. Han er superduper:-)
( Han fikk velge tregulv da vi bygde huset, mot at han alltid skulle vaske gulvene)

Synes det er helt fantastisk godt at det er sommer ute. Ikke på gradestokken, men på bakken. Det er supert å sende ungene ut for å leke, herje, hoppe hinder ol. Vi bor fint til ved siden av en golfbane. Det er kun en privat vei som går forbi huset vårt, så barna kan være ute alene. Jeg har selvfølgerlig kontroll innefra, og vi har noen regler som gjelder.






Litt av det som finnes i hagen vår. Natalie og Sofia synes det er veldig moro å leke i sandkassen. Da blir det servering av både kaffe og kaker og middag:-) Dessa og trampolinen er også flittig i bruk.


Torsdag ordnet jeg og Natalie i kaninburet. Vi måket ut alt avfall, raket bakken og hadde på litt spon. Det ble kjempefint, og jeg tror Kompis var fornøyd med å få tømt do plassen:-) Natalie var kjempeivrig med trillebåren sin, og kjørte flere lass "bæsj". Etterpå ble det belønning i form av Kvikklunsj.


Var i byen i går og innvesterte i disse flotte tingene. Sist vi var på Rognan lovte jeg ungene at vi skulle kjøpe en til dvd spiller. Vi har en, men den har Sofia trykket til hjertet sitt, og det er så fredelig når hun får se på den. De to største syntes det var ganske urettferdig at hun fikk se så mye på film. Å da de skulle se var det bare roping og skriking, så de hørte ingenting av filmen. Men nå har de også dvd å se på, også øreklokker for å høre bedre. Skal til Rognan neste helg så da blir det stor stas med ny dvd:-)

Nå skal jeg hoppe i dusjen, ha ei fin helg videre:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar